poniedziałek, 11 czerwca 2012

Farba naturalna prawde ci powie

Farba naturalna prawdę ci powie

Agnieszka Szynal-Tuleja 11.06.2012, czytano 16 razy, pobrano kod HTML 0 razy, komentarzy 0.
Nie brak ci kreatywności i wybujałej wyobraźni, zwłaszcza, jeśli chodzi o nowe fryzury i nowe odcienie włosów. Śmiało możesz o sobie powiedzieć – wirtuoz stylu, sztukmistrz fryzjerstwa, malarz artysta.
Dlatego z łatwością wyobrazisz sobie następującą sytuację: przebywasz od kilku godzin w drogerii, może i nie byłoby to zadziwiające, gdyby nie fakt, że tkwisz w jednym miejscu, a twój wzrok przypomina wahadło zegara, przechylające się raz w stronę farby naturalnej, raz chemicznej. Nagle farby poirytowane przedłużającą się chwilą niepewności postanawiają przerwać milczenie i rozwiać twoje wątpliwości.
Jako pierwsza zabiera głos pewna siebie Farba chemiczna:
Muszę przyznać, że jestem nieco oburzona twoim niezdecydowaniem, jeszcze żadna klientka nie kazała mi tak długo na siebie czekać i naraziła na utratę wysokiej pozycji społecznej i szacunku w papierowych oczach innych farb. Jestem jednak wyrozumiała, dlatego dam ci jeszcze jedną szansę. Mam szerokie grono fanów, wysokie modelki wynoszą mnie ponad innych, moją mądrość reprezentują sędziwe staruszki, nikt nie jest w stanie przyćmić mojego blasku. Jestem świetnym psychologiem, zawsze wnikam w głąb, perfekcjonistką, nigdy nie wykonującą swoich obowiązków powierzchownie. Włosy nie stanowią dla mnie żadnej zagadki, potrafię przeniknąć je na wylot, znam wszystkie ich tajemnice, jestem niczym Sherlock Holmes. Niemal każdy salon fryzjerski to mój prywatny hotel, w którym mam wykupiony najlepszy apartament, o którym moja koleżanka obok, może sobie tylko pomarzyć. Myślę, że nie powinnaś tracić więcej mojego cennego czasu, tym bardziej, że mam napięty harmonogram, za chwilę udzielam wywiadu, a za godzinę mam umówione spotkanie z francuskim aktorem Luisem de Szamponès.
Cierpliwie i z klasą czekająca na swoją kolej Farba naturalna uderza miażdżącymi argumentami:
Skoro zacna koleżanka skończyła autoreklamę, pozwolę sobie na kilka skromnych słów. Rozumiem twoje rozdarcie, wszak konkuruję z uznaną gwiazdą. Ja mogę poszczycić się jedynie kilkuwiekową karierą. Nie przebywam też w towarzystwie uznanych aktorów, ale znam samą Matkę Naturę, z którą od dawna jestem na ty i która powiedziała mi w zaufaniu, że Farba chemiczna jest na jej czarnej liście. Jak się okazuje nie tylko na tej jednej, ostatnio doszły mnie słuchy, że ściga ją Policja Włosowa, wydano już za nią list gończy, jak dowiedziono prowadziła brudne interesy z podejrzanymi typkami, w tym najgroźniejszym gangsterem o pseudonimie Amoniak. Musiałam ci to powiedzieć, wyglądasz na bardzo porządną dziewczynę, więc nie chciałabym, byś miała przez to jakieś problemy. Cieszę się nieposzlakowaną opinią, jestem zaufanym doradcą kobiet w ciąży, jak i mam, żyję w zgodzie ze środowiskiem, a lista moich przyjaciół z dnia na dzień jest coraz dłuższa. Ciężko pracuje na swój wizerunek. Powtarzam wszystkim kobietom, że piękno tkwi w ich naturalnym wdzięku i nie poprzestaje na pustych frazesach, pomagam im je wydobyć. Przebywam zawsze w porządnym towarzystwie, nie wchodzę w toksyczne związki, utrzymuje stałe relacje z Białkami Roślinnymi i Wyciągami Ziołowymi, cieszącymi się nienagannymi opiniami. Moje klientki mają gęste włosy, krótkie lub długie. Farba chemiczna zapewne zapomniała dodać, by nie powiedzieć celowo zataiła, że jej fanki mają wyłącznie krótkie włosy, a dlaczego? Jak się okazuje nie należy do zbyt pracowitych farb, chętnie zawęża pole działania. Oczywiście nie narzucam się, wybór pozostawiam wyłącznie tobie.
Czy po takiej wizji twój dylemat jeszcze kiedykolwiek powróci?

Podobał Ci się ten artykuł? Oceń na TAK lub NIE.    Głosuj na tak   0   Głosuj na niehttp/pieknacodzienniemisiu99.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz