Biznesowy aspekt dermatologii estetycznej w Warszawie
Andrzej Kowalski 14.06.2012, czytano 23 razy, pobrano kod HTML 1 razy, komentarzy 0.
Co prawda za sztandarowe zabiegi
medycyny estetycznej uważa się operacje plastyczne, jest to jednak duży
koszt, obciążenie dla organizmu oraz - co ważne przez wzgląd na tempo życia w stolicy - przerwa w karierze.
Gdy nie stać Cię na stratę czasu związaną z
rekonwalescencją po operacji, mniej radykalną alternatywę oferuje
dermatologia estetyczna. Wysoką skuteczność zabiegów łączy ze stosunkowo
niewielką inwazyjnością. A choć proponowane zabiegi mają charakter
poważniejszy, niż te oferowane przez salony kosmetycznie, wciąż nie
wyłączają pacjentki z życia zawodowego, lub robią to na krótko.
Wśród terapii dermatologii estetycznej największą popularnością cieszą się :
- zabiegi laserowe, szczególnie laserowe zamykanie naczynek
- mezoterapia
- peelingi, zwłaszcza yellow peel
- usuwanie i wypełnianie zmarszczek
- lipoliza
- sculptra.
Zwłaszcza mezoterapia zasługuje na specjalną uwagę,
ze względu na wysoką skuteczność i naturalne efekty kuracji. Osobom
bliżej nią zainteresowanym polecam ten artykuł: sam jednak wracam do meritum.
Mezoterapia odżywiając skórę od wewnątrz, znakomicie
uzupełnia się z peelingiem, który ma działanie zewnętrzne, zatem taka
skojarzona kuracja kompleksowo poprawia wygląd twarzy. Choć gruntowna
troska o twarz wiąże się z wysokimi kosztami, dla wielu osób okazuje się
opłacalną inwestycją.
Szczególnie showbiznes uczynił z wyglądu narzędzie
zarobkowania, Nikt nie powinien mieć złudzeń, że promienny wygląd
prezenterów telewizyjnych, czy modelek jest jedynie kwestią ubioru i
makijażu - podstawą jest zadbana skóra, na co uczulone są szczególnie
obiektywy aparatów fotograficznych oraz kamer telewizyjnych i filmowych
W innych dziedzinach biznesu wygląd jest również
ważny. Do tego stopnia, że kobiety wręcz zmuszone są korzystać z
zabiegów kosmetycznych. Perfekcyjny wygląd jest w ich przypadku
wizytówką i odzwierciedleniem osobistych kompetencji, szczególnie w
świecie dużych pieniędzy. Takie podejście może wydawać się seksizmem,
jednak trzeba mieć na uwadze, że atrakcyjność jest w przypadku Pań
jednym z wyznaczników sukcesu.
Ponieważ Warszawa jest ulubioną lokalizacją zarówno
dla showbiznesu, jak i wielkich koncernów, wzrasta tu zapotrzebowanie na
usługi medycyny estetycznej. Stąd rynek ten w Warszawie stał się bardzo
rozbudowany.
Narastająca konkurencja wymusza inwestycje w jakość
usług, reklamę oraz tzw. wartości dodane. Renomowane kliniki w celu
ściągnięcia klientów zakupują najnowocześniejszy sprzęt do zabiegów
laserowych, który minimalizuje skutki uboczne. Dbają o marketing,
reklamując mezoterapię i inne kuracje w internecie - medium łączącym
marketingową skuteczność z niskim kosztem. W trosce o zadowolenie
klienta przychodnie starają się też o maksymalny komfort pacjentek
oferując sympatyczna obsługę, wygodę oczekiwania i redukując dyskomfort
zabiegów.
Wszystkie te działania nie mogą jednak przysłonić
faktu, że największy skarb każdej kliniki to dobry dermatolog, który
dzięki najnowocześniejszym zdobyczom medycyny estetycznej potrafi stać
się wręcz kreatorem wizerunku.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz