1
Wczesna menopauza a kosmetyki
malakretek
07.06.2010, czytano 1,166 razy, pobrano kod HTML 1 razy, komentarzy 0.
Dramat kobiety rozpoczyna sie wtedy gdy
fizjologicznie i psychicznie przestaje nią być. Wiele kobiet nie jest w
stanie przejść tego etapu sowjego zycia bez wsparcia psychologów czy
rodziny. Część postanawia walczyć, stosuje profesjonalne kosmetyki do
pielęgnacji ciała. Ale czy to na pewno dobry sposób na nieunikniony
upływ czasu?
Wiele osób zastanawia, jak mocno można kogoś zmienić z wykorzystaniem
profesjonalnych kosmetyków,
najlepszych wizażystów czy specjalistów od ubioru. Odpowiedź jest
prosta - bardzo, tak bardzo jak niewiele osób jest w stanie sobie
wyobrazić. Ostatnia przemiana byłej posłanki Samoobrony, Anny Kalaty,
powaliła na nogi niedowiarków, jak wiele jest w stanie zmienić dieta,
kontakt ze specjalistami od kreowania wizerunku czy ostatecznie
stosowanie kosmetyków profesjonalnych. Siła tych ostatnich, rośnie już
od wielu lat, kiedy to laboratoria firm kosmetycznych prześcigają się w
wykorzystaniu najnowszej technologii, oraz najlepszych specjalistów do
tworzenia
kosmetyków inteligentnych, przeznaczonych dla
profesjonalistów, będących najwyższej jakości narzędziami w rękach
kosmetologów. Wyścig w jakim uczestniczą firmy kosmetyczne to nie tylko
wyścig o pieniądze, ale także o renomę i sławę - oraz prestiż dla
kooperujących z firmami właścicieli salonów kosmetycznych. Ci ostatni,
są praktycznie jedynymi odbiorcami kosmetyków profesjonalnych, w formie
hurtowo przemysłowej. Niewiele osób zdaje sobie sprawę, ze kosmetyki
profesjonalne trafiają do salonów fryzjerskich, salonów masażu,
gabinetów kosmetycznych czy w końcu farm piękności, w zwykłych puszkach,
beczkach czy pojemnikach - taka polityka zakładów kosmetycznych,
pozwala im na oszczędzić ponad
25% kosztów dodatkowych, jakie ponoszą zwykli klienci detaliczni. W cenie
kosmetyku
profesjonalnego przeznaczonego dla klienta indywidualnego jest oprócz
samej wartości specyfiku ponad trzydziestu procentowa opłata za pudełko,
pojemnik, nadruki oraz inne materiały takie jak ulotka czy skraplacz.
Nowoczesne salony fryzjerskie wykorzystują codziennie niebywałe ilości kosmetyków - w postaci pudrów, sprayu czy
kremów. Wszystko to wykorzystywane jest do upiększenia wyglądu ciała,
iluzorycznej zmiany formy ciała oraz ukryciu jego niedogodności. Wiele
kobiet nie wyobraża sobie życia bez codziennego makijażu a na
kosmetyki profesjonalne, ponad połowa kobiet wydaje od
25 do 50 procent swojej pensji. Tak na nowe jak i "cudowne" preparaty odżywcze. Ciekawym targetem dla firm
kosmetycznych,
salonów piękności czy farm SPA, są kobiety w fazie przekwitania -
menopauzy. Wtedy zmiany psychiczne jakie w nich zachodzą motywują je do
wytężonej pracy nad swoja odchodzącą w niepamięć kobiecością. Co
najgorsze, kobiety w tym wieku tracą swoją seksualność, popadają w
depresję - a walkę ze swoim starzeniem traktują jak krucjatę przeciwko
zmarszczkom, obwisłością skóry czy niekształtnością pośladków. W tym
miejscu wypadało by się zastanowić, na ile
botox czy
silikonu
spełnią oczekiwania, na ile procesu starzenia się nie odwrócą zabiegi
ani kosmetyki profesjonalne. Na ile należy się z tą sytuacją pogodzić,
lecz nie poddać - walczyć można stosując dietę, prowadząc aktywny tryb
życia, nie stosując w nadmiarze i przesadzie kosztowne
kosmetyki dla profesjonalistów i o potwierdzonej klinicznie skuteczności.
Marianna Tomczyk - specjalistka od Wellnes and SPA.
Zatrudniona obecnie w Akademii Pięknego Ciała, w Krakowskim Ojcowie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz